کالری شمار ساندویج همبرگر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کالری شمار ساندویج همبرگر
نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1396
بازدید : 29
نویسنده : saeed.bp

مقاومت در برابر یک کالری شمار ساندویج همبرگر آبدار کار بسیار سختی است، اما توصیه می‌شود پیش از گاز زدن به این کالری شمار ساندویج همبرگر خوشمزه‌ی آبدار، در مورد کالری‌های موجود در آن اطلاعاتی کسب کنید. این مقاله اطلاعات تغذیه‌ای آن را برای شما فراهم ساخته است.این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که کالری شمار ساندویج همبرگر مقدار زیادی کالری به مواد مصرفی روزانه شما می‌افزاید. علاوه بر آن، مقدار زیادی از این کالری‌ها از چربی بدست می‌آیند. بنابراین، اگر به کاهش وزن فکر می‌کنید، توصیه می‌شود که این خوراکی را بندرت مصرف نمایید.اجازه دهید با اطلاعات بدست آمده از کالری شمار ساندویج همبرگر رستورانهای برگر کینگ Burger King که به اندازه‌ی 100 گرم سرو می‌شوند، آغاز کنیم.

 

این نوع کالری شمار ساندویج همبرگر حاوی: 230 کالری است، که از این مقدار، 80 کالری از چربی بدست می‌آید. چربی کل آن 15 گرم بوده که از این میزان 6 گرم چربی اشباع شده و 1 گرم چربی ترانس می‌باشد. 25 میلی‌گرم کلسترول* 460 میلی‌گرم سدیم، میزان کل کربوهیدارت 26 گرم، 1 گرم فیبر خوراکی، میزان کل قند 6 گرم،9 گرم پروتئین کالری شمار ساندویج همبرگر دوبل برگر کینگ در اندازه 128 گرمی دارای: 320 کالری است که از این مقدار 140 کالری از چربی بدست می‌آید، چربی کل آن 9 گرم بوده که از این میزان 3 گرم چربی اشباع شده می‌باشد، 45 میلی‌گرم کلسترول، 450 میلی‌گرم سدیم، میزان کل کربوهیدارت 26 گرم، 1 گرم فیبر خوراکی، میزان کل قند 6 گرم، 14 گرم پروتئینبنابراین، تقریباً نیمی از کالری‌ موجود در کالری شمار ساندویج همبرگر از چربی بدست می‌آید.. 

 

همچنین، بدلیل اینکه کالری شمار ساندویج همبرگر یک غذای فرآوری شده است، حاوی مقادیر زیادی سدیم می‌باشد. همچنین، این آیتم غذایی حاوی چربی اشباع شده و کلسترول نیز می‌باشد. اگرچه کالری شمار ساندویج همبرگر بزرگ منبع خوبی از پروتئین است، بایستی محتوای چربی و کلسترول آن را در نظر داشته باشید، خصوصاً اگر دارای سابقه‌ی خانوادگی ابتلا به بیماری‌های قلبی هستید. جداول زیر اطلاعات تغذیه‌ای کالری شمار ساندویج همبرگر را نشان می‌دهند.




:: موضوعات مرتبط: کالری شمار , ,
:: برچسب‌ها: کالری شمار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: